divendres, 25 de desembre del 2015

Tea party


Autora: Nancy Peña
Dibbuks. 2009

Tea party  és la continuació de l'anterior obra de Nancy Peña, El gato del kimono, tot i que funcionen com obres independents. La narració transcorre en el Londres victorià on dos lords convocaran una tea party i competiran per qui serà el que portarà el millor té. El personatge principal és Victor Neville que exerceix la tasca de cookery counselor. Aquests eren els encarregats de trobar els plats més delicats i les millors receptes de cuina per confeccionar els menús més originals per a les grans cases angleses.


Vaig qüestionar-me en un principi si la lectura d'aquesta obra, m'atrauria o no. Més tard, els particulars dibuixos en blanc i negre i puntualment vermell em van atrapar. Tenen entitat pròpia com a il·lustracions en si mateixes.

La història, a poc a poc també em va seduir. Té tints de "fulletó", de novel·la d'aventures, de relat policial d'Arthur Conan Doyle, de conte màgic, ...

I Pam! De sobte vaig connectar amb l'univers personal de l'autora. Com un encanteri.

Ah! També apareix Sherlock Holmes!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada